Instore retail

In elke groot- en detailhandel zijn point of sale (POS) materialen onmisbaar. Het is een bewezen effectieve methode om uw klanten te attenderen op acties en aanbiedingen.

Tenminste, dat kan het zijn. Want in en om de winkel is de juiste uitstraling van groot belang. Hard schreeuwen zonder boodschap heeft geen zin. Een subtiele boodschap die niet gezien wordt evenmin. da'sFraai regelt tot in detail al uw benodigde POS-materialen. Van de afstemming in uw promotiemix en het bedenken van POS-campagnes tot het ontwerp, design en productie van alle mogelijke POS-materialen.

Hieronder vindt u enkele voorbeelden van point of sale-materialen, maar uiteraard kunnen we ook iets totaal unieks voor u ontwerpen en vervaardigen.

Roll-up banners
Enkel- of dubbelzijdig presentatiesysteem dat prima geschikt is voor de presentatie van uw product of dienst. Indien gewenst leveren wij de roll-up banner compleet met een erop bevestigbare halogeenlamp, om nóg stralender voor de dag te komen.

Posters en raamstickers
In diverse formaten en materialen verkrijgbaar en ook in een kleine oplage.

Stoepborden
Plaats een stoepbord voor uw winkel om van het winkelend publiek extra aandacht te trekken.

Mobiles
Opvallend mobiel en overal te bevestigen in uw winkel. De grootte en vorm is natuurlijk afhankelijk van het ontwerp.

Standaards
Mooie prestatiestandaards die voor diverse doeleinden te gebruiken zijn, zoals acties, menukaarten, enz.

Vloerstickers
Val op onder de voeten van uw doelgroep! Vloerstickers zijn een originele én opvallende manier om uw boodschap onder de aandacht te brengen.

Digidisplay
Een verrassende presentatie. Eventueel uitgevoerd met touch-screen voor digitale signalen toepassingen.

Narrowcasting
Vrijwel alle huishoudelijke electronicazaken en computer-/telecomwinkels hebben tegenwoordig een of meerdere schermen waar ze video-beelden op laten draaien. Soms is dat niet meer dan een PowerPoint-presentatie of staat er een of ander populair TV-kanaal op zo’n scherm, waar dan voornamelijk het eigen personeel naar kijkt. In feite zijn die schermen natuurlijk ideale point-of-sale-tools, want de klant kan er naar kijken en als de informatie aantrekkelijk en relevant is, geïnteresseerd raken in verdere aankopen.