Verpakkingen

Succesvol in retail betekent een succesvol grafisch ontwerp van een verpakking die de consument herkent, erkent en bevalt. Het verpakkingsontwerp communiceert in woord en beeld de verkoopargumenten. Zowel bij een stand alone product als een hele productlijn.

Binnen een zeer beperkte ruimte en met buitengewoon veel alternatieve keuzes naast, onder en boven zich dient een verpakkingsontwerp direct de juiste vonk over te laten slaan. da'sFraai verstaat de kunst om de communicatieboodschap over te brengen. Dat doen wij al jaren zeer succesvol voor diverse klanten.

De leeshiërarchie is allesbepalend voor een succesvol verpakkingsontwerp. Wanneer de consument eenmaal uw product uit het schap heeft genomen spelen zijkanten en achterkant een rol als bevestiging en verdere verduidelijking, zoals gebruik en intrisieke waardes. Niet de schoonheid of het vernieuwende karakter maar het vermogen tot verkopen bepalen het succes van een verpakking.

Een goede verpakking communiceert een belofte. De verpakking moet naast de productinfo ook het merkverhaal helder overbrengen. Het moet de juiste uitstraling hebben, zodat de consument voor uw product kiest.