E-mail marketing

Door uw doelgroep via e-mail te benaderen, kunt u uw verkoopcyclus verhogen en de relatie met uw klanten versterken. U kunt precies bepalen wie uw e-mail ontvangt en deze helemaal op deze ontvanger afstemmen. Met e-mail marketing benadert u de doelgroep echt persoonlijk. Een hoge respons is het gevolg.

Maar dan moet u e-mail marketing wel op een goede manier inzetten. Door gebruik te maken van de kennis en ervaring van da'sFraai haalt u meer rendement uit uw e-mail marketing campagne. Dit gaat overigens verdere dan alleen digitale nieuwsbrieven. Wij helpen u om e-mail (al dan niet geautomatiseerd) in te zetten als middel voor after sales, customer support/klantenservice, klanttevredenheid (enquêtes/polls), etc.

Meetbare resultaten
U kunt vaststellen wie de e-mail heeft ontvangen, hoe vaak deze is geopend en hoe vaak er doorgeklikt wordt naar uw website. Daarmee kunt u nauwkeurig vaststellen of een e-mail effectief is of niet. En u heeft alle gegevens in huis om uw volgende e-mail marketing campagne succesvol aan te passen. Ook kunnen wij op basis van actie van de gebruiker geautomatiseerd vervolgberichten laten versturen.