Buitenreclame

Buitenreclame is er voor vele toepassingen en in allerlei soorten en maten. Denk bij buitenreclame niet alleen aan een reclamebord langs de openbare weg of een poster in een abri, maar ook lichtbakken, reclamezuilen, gevelletters, bewegwijzeringssystemen, raambelettering, bouwborden, makelaarsborden, vlaggen of reclame langs sportvelden vallen onder buitenreclame.

Een huisstijl maakt uw bedrijf herkenbaar. Dat houdt niet op bij briefpapier en visitekaartjes. Een logo of beeldmerk in 2D of 3D op de gevel van uw bedrijfspand of winkel versterkt de identiteit. Een huisnummer, van ver leesbaar. Met verlichting die opvalt in het donker. Het zijn zaken die bezoekers helpen zich te oriënteren. Met wapperende banieren of vlaggen vestigt u aandacht op een locatie. Al die elementen van buitenreclame, maken dat uw bedrijf een gezicht krijgt.

Het belangrijkste van een reclame-uiting is dat deze qua kleur en uitstraling moet passen bij het bedrijf en de doelgroep. da'sFraai zorgt niet alleen voor een compleet ontwerp van de aankleding van een nieuw of bestaand bedrijfspand, maar we zorgen ook dat het degelijk gemonteerd wordt.

Gevelreclame is de meest toegepaste vorm van buiten reclame. Dit is niet zo vreemd als u bedenkt dat het bedrijfspand of de winkel de eerste aanblik van het bedrijf is. Veelal worden er combinaties gemaakt van verschillende soorten reclame-uitingen. Door gebruik te maken van bijvoorbeeld etchfolie's of zon- en UV-werende folie krijgen ook de ramen van bedrijfspanden een eigen identiteit.